27 augustus 2008

terug van een zalige reis

Na een vermoeiende reis willen we even melden dat we alleen gezond en wel zijn teruggekeerd naar Hanoi. De storm die in het vorige bericht was vermeld bleek al over te zijn toen we in de luchthaven waren aangekomen dus we hadden geen probleem met de vlucht.

De reis is super verlopen! Morgen zullen we wel wat meer tijd vinden om foto's online te plaatsen. Je kan voorlopig al een kijkje nemen op de blog van Annelies en Daan.

Valerie en ik zijn weer aangekomen op ons 'kot'. Gelukkig stond de laptop nog waar we hem hadden achter gelaten en was er van de overstroming niets meer te zien. Ook de kraan van de lavabo is gemaakt tijdens onze afwezigheid, dus alles is tip top!!!

Morgen komt er een uitgebreider bericht, nu gaan we snel in ons bedje kruipen.

Groetjes,
An

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ey Valerie,
Hoe gaat het daar? Alles goed? Het is dus weeral een tijdje geleden dat we elkaar nog gehoord hebben! Mijn excuses, maar zoals je weet hadden we in spanje pas de laatste dagen internet en toen ik thuis ben gekomen, ben ik direct begonnen aan mijn eerste week louvain-la-neuve tussen al die erasmussers...Zeer vermoeiend, maar het zijn toffe mensen.
Hoe is het daar? Ocharme, dat vogeltje op de foto! :) genoten van de trip? Hoe vlot het met de thesis? Volgens evelien is het daar superlekker eten, en vooral de passievruchten (maar het had ne hele andere naam dacht ik) tussendoor vond ze super.
Doe de groetjes aan je vriendinnen,
wij denken aan je,
en tot mails/blogs.
xxxx
steph

Anoniem zei

Fijn om via deze blog wat nieuws te vernemen over je wel heel avontuurlijke en leerrijke reis ginder.Wij zijn blij Valerie dat alles goed met je is en dat we jouw unieke ervaring een beetje kunnen meebeleven .Het is heel interessant en de foto,s spreken voor zich.Goed dat de storm reeds voorbij was toen jullie naar Cambodja vertrokken .Grtjs tante Laura en nonkel Guido