18 augustus 2008

De uitstap met Linh en zijn vrouw:


Dit is Linh die een slak wil opeten. Zijn vrouw zit naast hem




Ook wij hebben deze slakken moeten opeten. Het was even moeilijk maar het is ons toch gelukt! En eigenlijk moeten we toegeven dat ze best lekker waren!



Jaja, je ziet het goed, dit is een gefrituurd vogeltje!!! Blijkbaar een vietnamese specialiteit! Hier was het nog moeilijker om onze principes opzij te schuiven. Maar uiteindelijk hebben we er toch enkele opgegeten! Het is dus de bedoeling dat je het volledige vogeltje opeet! Het kopje bleek nog het sappigst te zijn... Best lekker!!!



Erg smalle brug waar je toch in 2 richtingen opkunt!



Prachtig uitzicht op het landschap!!!

Dit bericht is zo kort omdat we snel naar de luchthaven moeten vertrekken voor onze reis naar Cambodja! De storm die al enkele dagen geleden was voorspeld is echter nu pas uitgebroken! We hopen dat het vliegtuig toch nog opstijgt en dat we veilig aankomen!

Groetjes en tot na de reis!!!
An

5 opmerkingen:

Steph en Frank zei

Dag zussie,

Het ziet er daar heel mooi uit. Wij zijn er hier in Spanje eindelijk in geslaagd om een internetverbinding tot stand te brengen n een tiental dagen. Je zou denken dat dat in een modern Westers land een vanzelfsprekendheid is, maar dan moet jij maar eens met Spaanse Telefonica-techniekers overleggen...

Ik wens je een goede reis naar Cambodja en hoop er alsjeblieft niet op dat het vliegtuig opstijgt als er zware storm is :)

zonnige groetjes,
Frank & Stéphanie

PS: had u ook al een smsje gestuurd, maar dat komt blijkbaar niet aan...

Anoniem zei

Dag Valerietje,

zoals je al van Frank gehoord hebt lukte het maar niet me internet. Vandaar dat je de laatste dagen niets meer gehoord hebt. In België slecht weer en koud. Hier in Spanje perfect weer. Het eten ziet er wel lekker uit daar bij jou. Vooral de reptielen en zo.

Nog heel veel plezier en ook natuurlijk wat productiviteit gewenst voor jou thesis.

en .....waag het niet op te stijgen midden in een hurricane!!!!

Groeten Papa ( ook voor ann en ingrid)

Anoniem zei

ioeeuw An!
als je die eetgewoonten maar niet wil overbrengen naar Mechelen!!
geniet van de reis naar cambodja! ik heb m'n ticket naar peru vastgelegd:) hou je goed!
joke

Anoniem zei

Joe An,

Ik heb mijn schade van de voorbije tien dagen (kamp) ingehaald en kan daaruit wijselijk besluiten dat jullie al een heleboel geweldige avonturen hebben meegemaakt...ik ben jaloers!!

Voor mijn erasmus is ondertussen ook alles zo wat in orde, denk ik, de papieren, taalcursus, kot,... Als alles goed is, zit ik op 3 september ginder ;-) Bij deze ben je dus officiëel uitgenodigd e!! Maar voor het zover is ga ik nog een beetje centjes verzamelen en heel even genieten van mn liefje ;)

groetekes
Tine

Anoniem zei

Hey An!!

Gij eet daar vogeltjes op in zijn geheel. Ik vind dat een tomaat er dan toch iets heerlijker uit ziet dan zo een lief schattig vogeltje dat ge misschien nog vrolijk hebt horen fluiten voordat het op u bord geserveerd werd!:)

Ik ben heel benieuwd naar uw galakleed!! Een kiekje op de site zetten mag altijd!:) Geniet er nog maar van!!! Kus!

Katrien